ms word howto

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Sobota Květen 7 09:28:04 CEST 2005

nazdar fandovia,
nemáte niekto po ruke nejaký návod, ako pracovať trošku na úrovni s wordom?
Konkrétne mám namysli trošku dokonalejšie formátovanie textu - zarovnanie
ako na ľavej tak i na pravej strane, ako na automatické odrážky a zoznamy,
ono to čísluje asi podľa intenzity vetra alebo neviem čoho. Ako napr.
definovať nadpisy, ako urobiť podľa týchto nadpisov automaticky obsah aj s
číslami strán, ako číslovať len vybrané stránky, ako pridať pätu a
hlavičku...
Možno je týchto vecí ešte viac, wordisti snáď vylúštia, o čo mám záujem.
PV