Probmey s Annonci

Lubos Pintes 0905300097 na orangemail.sk
Pátek Květen 6 17:34:26 CEST 2005

Ja nemám IE 6, ale v možnostiach na karte Upresniť som vypol niečo ako "ActiveX prvky" a flashu som sa úplne zbavil. Akurát to teraz otravuje stým, že na stránke je ActiveX prvok, ktorý nie je bezpečný, ale to nevadí, pretože stránky sú konečne čitatelné.

----- Original Message -----
From: Miloš Šmíd <milosmid na volny.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 06, 2005 5:21 PM
Subject: Probmey s Annonci

Ahoj, Fandové,
dnes jsem se pokoušel kamarádovi, který není členem Fandy, s JAWSem
vysvětlit práci ve výsledcích vyhledávání v Annonci - byty, poptávka. Moc
nám tam nečetl tlačítka, kterými se přesouváme k dalším výpisům - Zpět a
Další.
Ten grafický objekt se nenačítá ani do Insert+F7 - přehledu odkazů. Ta
tlačítka nemají vůbec alt popisky a text vedle nich je také grafika.
Máte s tím nějaké zkušenosti, třeba neexistují nějaké jednodušší wap stránky
Annonce?
Ještě jedna věc nás tam rušila flash movie reklamy. Mohl by nám někdo
poradit, jak je v internet exploreru 6 vypnout. Hledal jsem samozřejmě v
Možnostech internetu na Upřesnit, ale nic jsem tam v tomto smyslu nenašel.
Možná to je ukryté ještě někde jinde.
Díky. Zdraví Vás Miloš

http://www.eset.sk