Konvertor ARC do ZIP

Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Pátek Květen 6 10:13:39 CEST 2005

Zdravím.
Při mém zkoumání, jak donutit, aby chodil i 16bitový program pod WinXP Home
SP2, konkrétně šlo jednak o plugin do Commanderu na rozbalení *.arc archivů,
dále pak Michalem Jelínkem doporučovaný program pro překomprimování *.arc na
*.zip - arc2zip - jsem postupně došel k následujícímu:
Na to rozbalování *.arc jsem si nejdříve nainstaloval Power Archiver, to pak
v kontextovém menu byla možnost rozbalit do..., kdy Power Archiver rozbalí
archiv do stejného adresáře, kde je umístěn archiv, dobrý je hlavně to, že
vytvoří podadresář, který se jmenuje jako archiv a do něj rozbalí soubory z
toho archivu.
Pak mě asi ještě "vyslyšeli" na "Studně plné software" a ve včerejší ch
novinkách byla kromě jiného následující utilitka:

app16on
-
download
přímý odkaz pro stažení:
http://www.allsoft.cz/app16on/app16on.zip
05.05.05
XP
25kB
freeware
přidáno
Slovy autora: "Program app16on je utilitka, která umožní činnost 16bitových
programů v OS Windows XP service pack 2. Vhodné pro všechny, kteří mají nové
počítače a nechtějí se zbavit starších sw aplikací např. pro nastavování
pobočkových ústředen, NC strojů, řízení procesů apod.).
Neinstaluje se, pouze zkopírovat a spustit (možno též ze seskupení "po
spuštění")."

Po spuštění tohoto prográmku mi samozřejmě začal fungovat jak program
arc2zip, tak i plugin do Commanderu pro rozbalování *.arc archivů. A když
jsem jej dal do "Po spuštění", tak vše samozřejmě šlape i bez ručního
spouštění programu. Jenom je škoda, že prográmek arc2zip nefunguje jako
příkaz MS DOS, myslím tím hlavně to, že by šlo udělat hromadnou konverzi
všech *.arc archivů, musí se to dělat jeden po druhém. Na doplnění Michala
ještě snad jenom to, že stačí na příkazový řádek napsat
Arc2zip zdrojovy.arc
Program pak sám pochopí, že má předělat na *.zip a sám vytvoří zdrojový.zip,
nemusí se tam ten druhý parametr cílového "zdrojový.zip" archivu vůbec psát.
Tolik všechny mé zkušenosti s původním problémem 16 bitových aplikací pod
WinXP Home SP2, třeba vám to někomu pomůže. Zdraví Karel H.