Re[6]: Text-To-Speech systém EPOS

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Květen 6 02:18:10 CEST 2005

Kdybych to měl opravdu napsat, vlastně to napíšu, tak Win9.x jsou
oproti Win XP hračky pro děti a netroufal bych si s nimi lézt do sítě.
Už jen proto, že jsou snad nejděravější ze všech Microsoftích systémů
vůbec. XP jdou ošéfovat a pokud použijete nLite, tak je to jeden z
nejlépe ovladatelných a bezpečných systémů pro našince. Mirek Vít