aktualizacia Nodu po sieti

M. Bartoš m.bars na filmnet.cz
Čtvrtek Květen 5 23:19:57 CEST 2005

    Ahoj, Boženko a ostatní!

    NOD32 má pro tento účel aplikaci, která se instaluje na server v lokální
síti. Tato aplikace stojí stejně, jako běžná aplikace. Tudíž, pokud vlastníš
dva počítače a máš zakoupenu jen jednu licenci, porušuješ licenční podmínky
prodejce. Pak samozřejmě musíš použít nějaké přenosy souborů z počítače
připojeného k internetu na ten, který máš připojen k síti. Použít můžeš
např. postup popsaný Davidem.

    M. Bartoš

----- Original Message -----
From: "Boženka Gogoľáková" <gogolakova na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 05, 2005 10:15 AM
Subject: aktualizacia Nodu po sieti

Ahojte,
vie mi niekto povedať ako mám nastaviť Noda, aby si zo siete sťahoval
aktualizácie? Mám dva počítače. Notebook, na ktorom sú vždy novšie
aktualizácie, s ním sa pripájam k netu a stolný počítač, ktorý sa síce tiež
môže pripájať k netu, ale načo robiť jednu vec dva krát? Nod sa dá nastaviť
tak, aby jeden z počítačov ťahal aktualizácie z netu a ten druhý ak zistí,
že existujú novšie aktualizácie než má on sám si ich stiahne. Len neviem ako
si to nastaviť.
Poradí niekto?
Božka