aktualizacia Nodu po sieti

David Louda info na mujnet.info
Čtvrtek Květen 5 17:26:08 CEST 2005

Je to v adresáři noda (tedy např. C:\Program Files\ESET) a jsou to
soubory nod32.000 až nod32.004 v případě aktuální betaverze až 006. A
a bat soubor pak může vypadat nějak takhle
copy C:\Program Files\ESET\nod32.000 disk v siti
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od Honza, napsanou 5. května 2005, v 17:00:17: