Exel

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Středa Květen 4 15:55:32 CEST 2005

zdravim, na nasledujici strance
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=c8378bf4-996c-4569-b547-75edbd03aaf0&DisplayLang=en
je kestazeni prohlizec staci kliknout na tlacitko download. V popisu ale nepisi pro jaky system byl vytvoren, a  ani vy nepisete co mate za system. Mohlo by to ale fungovat, jelikoz pisi, ze nahrazuje vsechny drivejsi verse.
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "David Novák" <david1.novak na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 04, 2005 2:28 PM
Subject: Exel

Dovolte abych se vám představil jmenuji se David Novák a doposud bydlim ve
Vlaštovičkách. Jestli by jste mě nemohli poradit kde seženu maikrosovtword
pro exeli, protože jsem si stáhl z internetu soubor ve formátu exel a já ho
nemohu otevřít. Určitě nemám žádný word kde bych ten soubor mohl otevřít.
Předem moc děkuji za radu. Z pozdravem David Novák.