Re: Text-To-Speech systém EPOS

Jiří Zadražil jirka511 na seznam.cz
Úterý Květen 3 20:21:09 CEST 2005

nazdar fandové, funguje ta verze pro win jako klasický text to speech? nebo
se tim daj jenom cist texty?
----- Original Message -----
From: "David Louda" <info na mujnet.info>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 03, 2005 9:30 AM
Subject: Re: Text-To-Speech systém EPOS

Dobrý den,
včera byl uveřejněn odkaz na zkompilovanou verzi pro Windows. Kdo chce
vyzkoušet, tak je ke stažení zde
http://epos.ure.cas.cz/download/bin/win32/epos2.4.79.exe
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Reaguji na zprávu od Josef Hlavinka, napsanou 3. května 2005, v 1:59:33:

http://www.nod32.cz