Dotaznik - pristupnost webovych stranek pro osoby se zrakovym postizenim

Radek Pavlíček radek na brno.braillnet.cz
Úterý Květen 3 14:21:22 CEST 2005

Dobrý den,

přeposílám e-mail pana Tomáše Chmelaře s žádostí o vyplnění dotazníku,
týkajícího se přístupnosti webových stránek pro osoby se zrakovým
postižením.

Přeji hezký den.

Radek Pavlíček

*****

Dobrý den,

jmenuji se Tomáš Chmelař a jsem studentem oboru Sociální práce na Univerzitě
Karlově v Praze. V rámci školniho projektu jsem vytvořil elektronický
dotazník, který by měl zkoumat vztah osob se zrakovým postižením k internetu
a jejich názory na přístupnost webových dokumentů. Rád bych Vás požádal o
vyplnění dotazníku a o to, zda byste o něm mohl(a) informovat své přatele.
Podrobnější informace o dotazníku a dotazník samotný naleznete na adrese
http://web.ff.cuni.cz/~chmet0af/pristupnost/.

Uzávěrka sběru dat je 23.5.2005.

Velmi Vám děkuji za Vaši spolupráci.

S pozdravem Tomáš Chmelař