Konvertor ARC do ZIP

Karel Hrubeš hrubes na braillnet.cz
Pondělí Květen 2 21:41:53 CEST 2005

Zdravím.
Nevím, na jakém systému jsi to Michale zkoušel, ale já se s *.arc ve WinXP
Home SP2 nechytám ani s tím prográmkem arc2zip, ani s pluginem do Total
Commanderu. Vyhodí mi to následující hlášku.

16bitový podsystém MS-DOS
C:\WINDOWS\system32\cmd.exe - arc2zip
C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systémový soubor nelze použít v aplikacích
systému MS-DOS a Microsoft Windows. Vybráním příkazu Zavřít ukončíte
aplikaci.
Zavřít Přeskočit

Neznáte tedy někdo jiný způsob, jak pod systémem WinXP Home SP2 rozbalit
archivy *.arc? Díky za jakoukoliv radu, zdraví Karel H.

-----Původní zpráva-----
Od: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz] za
uživatele Michal Jelínek
Odesláno: 2. května 2005 20:39
Komu: Pro fanousky vypocetni techniky
Předmět: Konvertor ARC do ZIP

Dobrý den,

přicházím s trošku oldies věcičkou.

Potřeboval jsem překonvertit starý ARC archiv do ZIPu a nechtělo se mi
hledat plug-in do TC, který se mi válí někde na nějakém CD.

Google pomohl. Kdyby se to někomu hodilo, dávám to na nějakou dobu na
www.volny.cz/jelinekm/download/arc2zip.zip.

Jde o prográmek ovládaný z příkazové řádky a funguje to i na P4 2,4 gHz bez
Run Time Errorů.

Stačí dát

arc2zip starej.arc novej.zip

 a je to.