Co bylo vcera v televiznich novinach na CT1?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Květen 2 20:34:43 CEST 2005

Tak když ještě ani po tom, co jsem dnes všechno napsal, nedocvakává,
tak tedy jinak. V Plzni vyrábějí písty do benzínových motorů. V Hradci
Králové Dieselová čerpadla. V Brně pak tyristory pro elektromobily.
Uděláte z toho funkční automobil? Kurňa, mám se jít počůrat? Mirek Vít