Co bylo vcera v televiznich novinach na CT1?

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Květen 2 14:02:33 CEST 2005

Ahoj, je i není. Sám jsem členem správní rady jednoho sdružení a
projektový poradce, kde se snažíme získat nové pracovní příležitosti
pro nevidomé. Tohle by mohla být jedna z mála velmi dobrých věcí. Ono
se totiž bez těch očiček špatně hledá práce a tohle by mohlo pomoci.
MIrek Vít