Tv karty

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Květen 2 11:46:29 CEST 2005

Ahoj, pane Mirku :-) a další,

Nám se stává, že zvuk zmizí při začátku nahrávání nebo když ho vypneme, ale
stačí stisknout jednu šipku někam - doprava nebo doprava a zvuk se buď
zesílí a nebo zeslabí a začne hlavně zvučet.

Ještě k výběru televizní karty - minule jsem neměl tolik času:
asi bych se ptal po citlivosti televizní karty při skenování programů.
Často bývá možnost vybrat rychlé a pomalejší skenování stanic.
Zjistěte si, v které normě TV přijímáte: například na kabelovce UPC
přijímáme na BG normě. Může to být i PAL DK - není to tak v případě
klasického analogového vysílání přes vysílače?
V současné době je asi nejlépe se porozhlédnout po kartě, která podporuje
jak analogové vysílání, tak i digiální příjem.
Existují karty interní přes PCI, tak i externí na USB port - vhodné k
notbookům.
Zeptejte se také, do jakých formátů se dá nahrávat. Dobré je, když můžete
nahrávat přímo do nějakého komprimovaného formátu, třeba mpg2 nebo DiVX avi
mpeg4. To umožňuje například Pinnacle, ale od verze 5.9 je mpg za příplatek.
Nezanedbatelná možnost je i možnost čtení teletextu. například u Pinnaclu to
je tzv. webtext v okně Internet Exploreru. Některé naše firmy na to mají
skript, kterým se text přenese do poznámkáče, takže to je čitelné i pro
nevidomého. Problém může být s češtinou.
Některé typy z PCW, o kterém jsem psal:
TechniSAT AirSatr - www.isat.cz 2590 Kč s DPH, interní
nebo 3490 Kč externí, ale teď nemohu najít, zda jsou jen digitální nebo
analogově digitální.
Firma je z Brna:
ISAT s.r.o. - velko a maloobchod se satelitní technikou a příslušenstvím

Šikmá 23
62100 Brno
Tel/fax: 541 237 357
Mobil: 608 730 287, 777 730 288

Dobrý příjem a nerušené sledování přeje Miloš Šmíd

Přitom zvuky ve windows