Tv karty

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Květen 2 08:25:10 CEST 2005

Dobrý den,
přehled perspektivnějších digitálních televizních karet je v současném čísle
PC Worldu.
S Wondrem jsem měl špatné zkušenosti - špatně zachytával z televize.
Nyní mám Pinnacla PC TV. Je to lepší, ale má to také své mouchy.
Myslím, že to je dobře ovladatelné z klávesnice, ale trochu náchylné na
poškození nějakou nepromyšlenou instalací. Mně se to zčásti naposledy
pokazilo například onstalací Sudia 8. něco se tam přepsalo a pak jsem musel
asi dvakrát přeinstalovávat ovladač k televizní kartě a výsledek je, že to
nahrává jen v jednom účtě. Zaplaťpánbůh.
Trochu se mi u Pinnacla také nelíbí způsob archivat ve složce Capture -
pojmenujete a názvy se občas ztratí. Někdy je problém i se zálohováním, ale
jinak jsem oproti tehdejšímu Wondrovi s Pinnaclem spokojenější. Má to i
rádio s možností přímého kódování do mp3, ale nevyužívám to.
Tak asi tolik. Rozhodně jsem pro výměnu zkušeností na toto téma.
Zdraví Vás a šťastnou ruku při výběru přeje Miloš