Skener

Lubos Pintes 0905300097 na orangemail.sk
Neděle Květen 1 13:21:44 CEST 2005

Podľa mňa ide o hardwarovú chybu. Z tých hlášok som vyrozumel, že programy resp. ovládače nevedia čo sa deje. Scanner neskenuje a tak si jeden myslí, že napr. scanner nie je pripojený a druhý zasa toto mapuje na nejaký chybový kód.
Keby sa toto stalo mne, dal by som scanner do servisu.

----- Original Message -----
From: stejskal <stejskal na braillnet.cz>
To: Pro fanousky vypocetni techniky <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 01, 2005 11:36 AM
Subject: Skener

Dobrý den.
Jak jsem tady psal minulý týden o tom svém Umaxu, tak už mi nechodí
vůbec a vyhazuje tyto hlášky -
Scanner Error
Check Your Scanner
Unknown Error
Command Fail
Error Code: 00000904h [00000000h]
OK
a další -
FineScanManager
OK
obrázek
TWAIN error:    Check whether:  1) the scanner is connected; 2) the driver is installed correctly.
 If you have MS Windows 95 (OSR2) or Windows NT 4.0, then for checking you can use system program:
Start>Programs>Accessories>Imaging

Poradíte, co se dá dělat?
Díky, J. Stejskal.

http://www.eset.sk