práce s IE

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Úterý Květen 31 21:26:48 CEST 2005

Dobrý den,

> potřebovala bych si ujasnit, jak pracovat s položkou "oblíbené" v IE.

Doporučuji nepoužívat dialogové okno Uspořádat oblíbené položky a
pracovat s kontextovým menu, jež se vyvolává klávesou hned vlevo od
pravého Ctrl, v dokumentaci Windows označované jako aplikační klávesa,
anglicky App Key.

> Ale nepřišla
> jsem  na to, jak vymazat jen určitý odkaz v této složce.

Vstupte do nabídky Oblíbené, vyhledejte odkaz, který chcete odstranit a
ve chvíli, kdy jste přesunutá na žádané položce, vyvolejte kontextovou
nabídku výše zmíněnou aplikační klávesou, případně též kombinací
Shift+F10. V ní najdete povel Odstranit, jímž danou položku odstraníte.
A je úplně jedno, zda šlo o jednotlivý odkaz nebo o celou složku.

> A další věc... Jak přesunout odkazy
> ze stávající složky do nové, kterou si vytvořím?

Přesouvání jedné položky ze složky do složky lze též provést výše
popsaným způsobem, zajímat vás budou příkazy Vyjmout a Vložit. Chcete-li
však přesouvat větší množství odkazů, asi nejjednodušší bude v nabídce
Start najet na položku Oblíbené položky, vyvolat kontextovou nabídku a
aktivovat příkaz Otevřít. Otevře se okno Průzkumníka, v němž budou
jednotlivé odkazy vidět jako zástupci a složky odkazů jako obyčejné
složky. Pak můžete použít postupy, kterými kopírujete třeba texty,
písničky ve formátu mp3 nebo jiné soubory.

Zdraví

Tomáš Valůšek