Re: restart sám od sebe

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Úterý Květen 31 14:46:50 CEST 2005

   Dobrý den,
nejsou to nejlepší zprávy, ale díky za ně. Dám tomu ještě chvíli čas. No kéž
by se ukázalo, že to byl jen nějaký úlet, způsobený těmi vedry.

 Hezké odpoledne.
L.P.

----- Original Message -----
From: "Antonín Kubáč" <kubac na mybox.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 31, 2005 10:11 AM
Subject: Re: restart sám od sebe

Dobrý den.

   Tak tohle se stalo přesně jednomu mému známému. Používal windows xp a
zničeho nic se jim počítač během 5 minut  dvakrát za sebou restartoval. Pak
po půl hodině znova a pak to běželo hodinu normálně a pak na novo. Příčina
byla ve  hardware. Dnes už není jisté , jestli to byl chladič na procesoru a
nebo vadná  základní deska. Nejdříve vyměnil chladič procesoru, protože ten
se přestával točit a jeho otáčky byly divné. Jenže po výměně chladiče se
ukázalo, že je vadná základní deska. Tak vyměnili základní desku a už je
všechno v pořádku. Takže  zřejmně i ve Vašem případě to bude mít na svědomí
hardware. Buď je to jen nedostatečně chlazený procesor a nebo  něco  snad ne
horšího.

Zatím nashle.

Tonda.