Kompatibilita WinMonitoru (bylo: Re: Kompatibilita Window Eyes)

Plachy Stanislav plachy na braillnet.cz
Úterý Květen 31 14:31:04 CEST 2005

Dobrý den,

WinMonitor je samozřejmě DCM kompatibilní. S demem Jawsu mi chodí
normálně, a to jsem jej zkusmo instaloval jako první i jako druhý. Měl
jsem k tomu všemu nainstalováno i demo ZoomTextu a ten šlapal taky.
Naopak demo Supernovy mi systém spolehlivě zruší. Demo Window Eyes
jsem nezkoušel stejně jako demo Halu, Lunaru či Magicu.

Mohu tedy říci, že kombinace WinMonitor XP 1.6, Jaws 5.0 a ZoomText
8.1 spolu mohou být v jednom systému.

Standa

* * *