command-line tts

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Pondělí Květen 30 23:11:19 CEST 2005

Dobrý večer fandovia,
Neviete mi niekto poradiť nejaký program, ktorý by bolo možné spustiť z
príkazového riadku a ako parameter mu zadať text, ktorý by daný program
prečítal niektorým s nainštalovaných sapi hlasov?
Hodilo by sa mi to do napr. skriptovania v programe miranda-im. alebo možno
aj niekde inde. Skúšal som hľadať na internete, našiel som nejaké súbory s
príponov VBS, ktoré dokážu čítať súbor sapi hlasom. Vraj ide o windows
scripting. Vôbec sa v tejto problematike nevyznám, ale možno existuje nejaký
spôsob ako jednoducho a rýchlo poslať text nejakému sapi hlasu.
Za pomoc ďakujem
PV