Re: restart sám od sebe

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pondělí Květen 30 21:30:55 CEST 2005

Dobrý večer, že by vadné moduly RAM nebo jeden z nich? Nebo špatně
chlazená grafická karta, i když, ve Vašem případu, asi ne, protože hry
jako Quake určitě nedrtíte. Virus Sasser jste neměla? A pak mi ještě
napadá, nemáte náhodou zvukovku na boardu i zvukovku ve slotu? Ale
spíše by to mohlo být tím, že máte zřejmě problém s nějakým ovladačem.
WinXP jsou nastaveny tak, aby se při problému resetnuly. Podívejte se
na Vlastnosti / Tento počítač / karta Upřesnit / Spuštění a zotavení
systému. Zrušte volby Automaticky restartovat a příště na BSOD uvidíte
jméno ovladače nebo programu, který to provedl, nebo Vám to někdo
koukavý přečte. Mirek Vít