Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

Frantisek Dolezal fandadolezal na tiscali.cz
Neděle Květen 29 11:18:16 CEST 2005

ZDRAVIM.
MÁM STEJNÝ PROBLÉM S TRAFIKOU.
VE VŠEDNÍ DEN SE MI OBĚVÍ: STRÁNKU NELZE NAJÍT.
V SOBOTU MŮŽU STAHOVAT COKOLIV, ALE POUZE
Z DATEM, KTERÉ JE V TU SOBOTU.
NAJEDU-LI NA JINÉ DATUMSTÁHNOUT NEMŮŽU NIC.
OKOPÍROVANOU PRŮKAZKU A ŽÁDOST JSEM ODESLAL,
TAKŽE JSEM ZAREGISTROVANÝ.
OD SPRÁVCE JSEM DOSTAL ZPRÁVU, ŽE MÁM ŠPATNÉ JMÉNO
A  HESLO. ANI JEDNO JSEM NEZMĚNIL A PŘITOM V SOBOTU TO JDE.
DĚKUJI DOLEŽAL.

----- Original Message -----
From: "Rostislav Sedláček" <sedros na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, May 29, 2005 10:41 AM
Subject: Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

 Dobrý den fandové,
tento příspěvek by měl být spíše pro ty, kteří jsou zaregistrováni na
 stránkách Trafika na Brailcomu.
Na zmíněných stránkách jsem řádně zaregistrován, ale přesto po vybrání
 některého z nabízených periodik a jeho potvrzení se mi objeví hláška,
že
 stránka není dostupná nebo něco na ten způsob.
Uživatelské jméno a heslo, které mi bylo poskytnuto od správce trafika
na
 Brailcomu zadávám správně, je zajímavé, že jednou se mi to stáhlo.
Pro jistotu jsem to zkoušel ještě z jiného PC a výsledek byl stejný.
Našla by se dobrá duše, která by        pomohla?
Samozřejmě, že jsem se obrátil na správce trafiky, ale bez výsledku ,
akorát
 mi napsal, že pravděpodobně zadávám špatné uživatelské jméno nebo
heslo.
Děkuji Rosťa

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.