Jak stahovat z trafiky na Brailcomu

Rostislav Sedláček sedros na braillnet.cz
Neděle Květen 29 10:41:54 CEST 2005

Dobrý den fandové,

tento příspěvek by měl být spíše pro ty, kteří jsou zaregistrováni na
stránkách Trafika na Brailcomu.

Na zmíněných stránkách jsem řádně zaregistrován, ale přesto po vybrání z
některého z nabízených periodik a jeho potvrzení se mi objeví hláška, že
stránka není dostupná nebo něco na ten způsob.

Uživatelské jméno a heslo, které mi bylo poskytnuto od správce trafika na
Brailcomu zadávám správně, je zajímavé, že jednou se mi to stáhlo.

Pro jistotu jsem to zkoušel ještě z jiného PC a výsledek byl stejný.

Našla by se dobrá duše, která by        pomohla?

Samozřejmě, že jsem se obrátil na správce trafiky, ale bez výsledku , akorát
mi napsal, že pravděpodobně zadávám špatné uživatelské jméno nebo heslo.

Děkuji Rosťa