Ochrana pred presmerovanim telefonickeho pripojenia

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Čtvrtek Květen 26 22:16:04 CEST 2005

Pre mňa je práve tretí variant zaujímavý. úspešne ho používam asi od októbra
2004, hoci som ešte žiaden dialer vo svojom počítači nemal.
PV

----- Original Message -----
From: "Antal" <nukab na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 26, 2005 9:06 PM
Subject: Ochrana pred presmerovanim telefonickeho pripojenia

Pekný deň všetkým  členom konferencie.

Slovak Telecom ponúka zaujímavú ochranu proti Presmerovaniu telefonického
pripojenia. Možno ju rozdeliť na tri časti:

1. Možnosť bezplatného stiahnutia programu OPTIM ACSES zo stránky
www.online.sk (priamy odkaz nemám).

2. Zaujímavé je tiež objednanie služby blokovanie audiotextových čísiel za
jednorazový poplatok 200 Sk. Je to možné na bezplatnej linke 0800 12346,
teda netreba nikam chodiť.

3. Za povšimnutie stojí o niečo zložitejšia služba, kde si môžete voliť
pomocou kódov z klávesnice telefónu, ktoré linky majú byť zablokované
(napr. audiotext, medzištátne, prípadne medzimestské hovory a dokonca aj
konkrétne čísla). Cena je 200 Sk, mesačný poplatok 10 Sk. Služba sa
objednáva podobne, ako v bode 2.

Nie je to zaujímavé?

Zdraví Milan