Kde sehnat The Bat?

Čtvrtek Květen 26 15:47:46 CEST 2005

Chcem sa spýtať, či sa dajú naimportovať správy s outlooku do the bat. Ide
to? Božka
----- Original Message -----
From: "Marek Salaba" <salaba na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, May 26, 2005 12:19 PM
Subject: Re: Kde sehnat The Bat?

Dobry den.

Mailovy klient "The Bat" je opravdu skveli program ktery jiz pekne
dlouho dobu pouzivam. Jak uz tu nekdo uvedl opravdu pri porovnani
muzeme vychazet s toho, ze mam vse co OE a take hodne veci co OE chyby
a nebo v OE nejde.

Program ma i ceske oficialni stranky a to www.thebat.cz , kde ho muzete
vyhodne zakoupit za koruny. Tuto zvyhodnenou licenci mohou ziskat osoby
s invalidnim duchodem.

S pozdravem MAREK SALABA

Původní zpráva "Kde sehnat The Bat?" z 25.5.2005 18:43 od J. Drastich :