Kde sehnat The Bat?

David Louda info na mujnet.info
Středa Květen 25 19:38:32 CEST 2005

Dobrý den,
myslím, že bude vhodnější kouknout se na české stránky www.thebat.cz.
Verze home stojí pro studenty a osoby s invalidním důchodem 800 Kč.
Níže přikládám i popis z českých stránek.
S pozdravem David Louda               mailto:info na mujnet.info

Popis programu The Bat! a výběr nejzajímavějších funkcí
Kompletní česká lokalizace menu a funkcí, česká nápověda a Tipy dne.
Podpora 18 světových jazyků, mezi kterými lze přepínat při běhu programu. Mezi další nespornou výhodu patří i podpora 20 Převodních Tabulek, které zajístí správné zobrazení přijatých zpráv. Nesmí mezi nimi samozřejmě chybět kódování ISO 8859-2 a Win1250. Možností je vytvoření vlastních tabulek.
Lze vytvořit Neomezený počet účtů, každý s možností vlastního nastavní. Účty lze také sjednocovat do skupin.
Podpora protokolů SMTP, POP3, IMAP4, TLS(SSL), MIME, APOP, LDAP, Base64, Quoted printable a UUE.
Silnou stránkou programu jsou snadno konfigurovatelné šablony, které lze vytvořit pro Nové zprávy, Odpovědi, Předané zprávy a Potvrzení o Přečtení. Všechny mohou používat více než 100 maker, která dodávají pokročilým uživatelů nástroj pro maximální konfigurovatelnost. Všechny tyto šablony lze separátně vytvořit každému účtu, adresáři, skupině Kontaktů a každému Kontaktu v Kartotéce.
Podpora Digitálních Certifikátů dle standardu S/MIME pro Elektronické podepisování dokumentů. Program mimojiné podporuje Algoritmy "RC2" a "3-DES" pro šifrování a Algoritmy "SHA-1" a "MD-5" pro podepisování zpráv.
Podpora pro "Microsoft CryptoAPI", je tedy možné používat pro digitální podepisování a šifrování zpráv CSP (Cryptographic Service Provider) instalované v systému Windows.
Podpora zabezpečeného připojování pomocí protokolu TLS (SSL) k poštovním serverům podporujících SMTP a POP3 protokoly.
Podpora programu GnuPG, což je program určený pro šifrování a podepisování zpráv založený na standardu OpenPGP a kompatibilní s klíči a zprávami podepsanými velmi rozšířeným programem PGP. Program je distribuován Zdarma i pro komerční použití.
Rychlá interní podpora OpenPGP šifrování založená na několikrát oceněné OpenSSL knihovně, která Vám umožní šifrování, podepisování, dešifrování a kontrolování zpráv. K dispozici je také Manažer Digitálních Klíčů, ve kterém můžete s Klíči dále pracovat. Zdarma máte také k dispozici pluginy pro PGP v5.5, v6.0.2 & 6.5.x. Samozřejmostí je také podpora externí verze PGP a snadná změna přímo v programu.
Podpora Simple MAPI standardu pro posílání E-mailů z jiných aplikací (MS Internet Explorer, NoteTab Pro, MS Excel 97, MS PowerPoint 97, Forte Agent, Netcaptor, PureVoice, QuickView Plus, TextPad 4.3.1, WinZip 8.0, ZipMagic 2000...).
Plná podpora Win32 API umožňující příjem a odesílání E-mailů během psaní a čtení Vašich zpráv.
Automatická Kontrola pravopisu podporující 2 nejznámější typy slovníků - SSCE a CSAPI. CSAPI slovník používají produkty firmy Microsoft, takže máte-li instalovány MS OFFICE s touto podporou, můžete kontrolovat i své odchozí E-maily v programu The Bat!. Při psaní jsou automaticky označována slova nevyhovující zvolenému slovníku. Pravým tlačítkem myši volíte nabídnutou alternativu.
Program podporuje upozorňování a blokování spouštění příloh. Lze nastavit, které soubory nelze spustit, a u kterých přípon souborů má program The Bat! zobrazit varovné hlášení o možném napadení počítače virem. Také zobrazuje upozornění na soubor, který má v názvu 2 přípony, což často využívají viry jako maskování.
Program umožňuje snadné a jednoduché "Hromadné rozesílání zpráv" více uživatelům pomocí Vkládacích šablon.
Program obsahuje "Zálohovací Centrum", které umožňuje snadné zálohování uživatelských dat a obnovování na vzdáleném počítači. Možná je také synchronizace dat. Soubor s daty je také možné zašifrovat pod heslem.
Vytvoření tolika identit, kolik chcete, jednoduše a rychle. Každý adresář může mít vlastní nastavení identity (Jméno, E-mailová adresa, Odpovědět na), vlastní podpisy a přísloví, jako i vlastní šablony. Možnosti nastavení nejsou omezeny.
Propracovaná Kartotéka umožňující snadnou práci s Vašimi Kontakty. Skupiny Kontaktů Vám pomohou v lepší orientaci a vlastní šablony v rychlejší korespondenci. Do každého Kontaktu lze zadat jak Osobní, tak i Firemní informace, fotografii a poznámku. Podpora standardu vCard je samozřejmostí. Dále je možné vyhledávat další Kontakty v již předdefinovaných LDAP databázích a Kartotékách a jednoduché je i přidávání databází nových.
Editor zpráv podporující mnoho nestandardních typů formátování a funkcí, které byste marně hledali v jiných programech.
Vkládací šablony Vám ušetří mnoho času a námahy při vkládání stále se opakujícího textu. To, za co byste museli jinde zaplatit za specializovaný program, Vám již program The Bat! nabízí v základní instalaci. Každá šablona má vlastní název, do každé můžete vložit bloky textu, odkazy na soubory vložené jako příloha, makra, vCards...
Seskupení zpráv (threads), která je neocenitelnou pomůckou při zobrazení zpráv v konferencích a na výběr máte hned 4 volby - reference, předmět, odesílatel a příjemce.
Rychlý prohlížeč HTML zpráv podporující kaskádové styly (CSS1 a CSS2). Prohlížeč není závislý na použitém systému nebo jiném programu (např. MS Internet Explorer).
Antivirové Centrum umožňující spolupráci s Antivirovými programy pro kontrolu přijímaných a odesílaných zpráv na přítomnost viru. Kontrolu lze také provádět u otevíraných souborů a také při jejich ukládání na disk.
Program obsahuje funkci "Editor klávesových zkratek", který umožňuje měnit klávesové zkratky ve všech částech programu The Bat!
Program má implementovánu podporu standardu RFC 2369, což je podpora příkazů pro konferenční servery, které server vkládá do zdroje zpráv.
Program podporuje funkci pro rozdělení odesílaných zpráv na více částí a spojování přijatých částí do původní zprávy.
Interní prohlížeč obrázků, podporující formáty GIF, PNG, BMP, ICO, WMF, EMF a JPEG.
Třídění zpráv podle jakéhokoliv zvoleného sloupce. Snad nejsnadněji lze zprávy třídit podle zvoleného parametru stiskem klávesy Alt a kliknutím na požadovaný parametr (Odesílatel, Předmět, Příloha, Praporek, Přijata, ...)
Hledání zpráv nebylo nikdy snadnější a propracovanější. Hledat můžete v adresáři, účtu, ve všech účtech, podle odesílatele, adresy, předmětu, nastavení, datumu popřípadě jakékoliv jejich kombinace. Číst a pracovat s nalezenými zprávami můžete přímo v okně. Hledání zpráv v aktuálním okně vybraného adresáře pouhým psaním požadovaného textu maximálně urychlí Vaši práci.
Nestačí Vám standardní možnosti hledání textu? Použijte Regulární výrazy komatibilní s jazykem PERL, které Vám program The Bat! umožní při hledání textu v Prohlížeči zpráv, Editoru zpráv, při Hledání zpráv, při Aktivací filtrů a u Vložených formulářů.
Barevné Skupiny zpráv ještě více zpřehlední zobrazení Vašich zpráv. Vytvořte si kolik Skupin chcete, s jakýmkoliv názvem a nastavením jak pro přečtenou, tak i pro nepřečtenou zprávu.
Automatické filtry zpráv, které jsou použitelné nejen pro přijaté zprávy, ale autoři mysleli i na odeslané, přečtené a odpovězené zprávy. Jednoduše konfigurovatelné, snadno dostupné a s 20 funkcemi při jejich provádění. Potřebujete-li automaticky předat, přesměrovat, vytisknout a exportovat zprávy do souboru, je program The Bat! skvělá volba. A co automatický odpovídač s vlastním nastavení šablony nebo možnost spuštění externího programu? A to ještě není vše. Každému filtru si můžete nastavit vlastní klávesovou zkratku pro jeho aktivaci.
Program umožňuje vytváření "Filtrů na serveru", které mohou plnit funkci tzv. SPAM filtrů, které odstraňují zprávy vyhovující těmto filtrům přímo na serveru, bez jejich stahování do počítače. Filtry je také možné nastavit tak, aby zprávu nesmazaly, ale ani nepřijmuly, takže tím můžete např. potlačit zprávy z konferencí, které chcete stahovat pouze v práci a ne doma přes modemové spojení.
Neocenitelnou pomůckou je Mail Ticker(tm) - speciální funkce programu The Bat!, díky které si získal mnoho uživatelů. Jednoduše nastavitelný, běžící proužek, který Vás informuje o nových zprávách. Dvojklikem si zobrazíte požadovanou zprávu. Jste-li hodně vytížení, můžete si nastavit pouze zobrazování zpráv s vysokou důležitostí nebo pouze zobrazovat zprávy vyhovující nastavenému časovému intervalu.
Prohlížeč zpráv na serveru. Tato funkce Vám umožňuje práci se zprávami přímo na serveru, kdy nechcete přijímat velké zprávy se soubory při drahých telefonních poplatcích. Buď zprávu smažete nebo ji prostě odmítnete a přijmete ji později.
Vložené formuláře slouží jako kvalitní nástroj pro automatizované odesílání předdefinovaných formulářů. Formuláře jsou před odesláním šifrovány pomocí OpenPGP, takže je text formuláře chráněný proti čtení neoprávněnými osobami.
Možnost použít program The Bat! jako E-mailovou centrálu, která se připojuje k libovolnému počtu E-mailových schránek a přijaté zprávy distribuuje uživatelům, kteří nemají přístup k Internetu.
Program The Bat! také podporuje Import zpráv z formátu UNIX schránek a ze souborů MSG/EML kompatiblních s formátem RFC-822. Importovací Průvodce Vám umožní importovat vaše zprávy z následujících E-mailových programů:
Eudora Lite/Pro
Pegasus Mail
Netscape 6
Netscape Messenger v4.xx
Netscape Mail v2.xx nebo v3.xx
Microsoft Outlook Express 4 nebo MS Mail a News
Microsoft Outlook Express v5.x nebo v6.x
Microsoft Outlook
Podpora dalších programů a verzí se připravuje.
Program pamatuje i na export zpráv a máte tedy možnost své zprávy exportovat do formátu UNIX schránek a MSG zpráv kompatibilních s formátem RFC-822.
Import Kartoték z jakéhokoliv programu, který podporuje export do následujících formátů:
LDIF - LDAP Data Interchange Format (NN, Becky...)
VCF - Business Kontakt(vCard)
TXT - Listy adres (Prostý text)
CSV - Data v souboru oddělená čárkou (OE...)
TDF - Data v souboru oddělená tabelátorem
INI
Kartotéka Eudory
TAG soubor (Pegasus Mail)
Profesionální filtrovací systém a podpora maker je vše, co potřebujete pro vytvoření Konferenčního serveru.
Program má implementovánu podporu Telefonického připojení, takže již nepotřebujete žádný externí program pro DIAL-UP připojení a příjem/odeslání Vašich e-mailových zpráv.
Systémové Klávesové Zkratky umožňující spouštění vybraných funkcí programu The Bat!, i když máte právě aktivní jiný program.
Další nadstandardní vlastností programu patří podpora funkcí přes příkazovou řádku. Ideální možnost pro vytváření a odesílání přednastavených zpráv.
Podpora Drag & Drop technologie pro přesouvání zpráv uvnitř programu a přesouvání souborů a textu mezi The Bat! a ostatními programy
A nakonec výběr méně důležitých, ale užitečných funkcí:
automatické mazání starých zpráv nastavitelné pro každý adresář
možnost měnit formát data a času ve sloupcích zobrazujících přijetí a vytvoření zprávy
spouštění zvoleného WAV souboru při přijmutí E-mailu
snadné ukládání Kontaktů do Kartotéky
jednoduché a rychlé vytváření filtrů zpráv
ukládání zpráv pro dodatečnou editaci
ukládání zpráv do textového souboru
zobrazování WWW a E-mail odkazů

Reaguji na zprávu od Jaromír Vít, napsanou 25. května 2005, v 19:32:19: