Zmena uctu pri odpovedi

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Středa Květen 25 19:26:34 CEST 2005

   Ahoj Božka!

    No asi na tom niečo bude. Ja mám fyzicky jednu schránku na Nextre a na
nej urobené tri adresy. Takže do tej istej schránky prichádza moja pošta,
manželkina aj služobná. V OE ale musím mať tri účty, aby som mohol poštu cez
rôzne adresy odosielať. S odchádzaním pošty nie je problém, pretože máme
spoločný pop3 server aj smtp server. Moja otázka však je, ako teda donútiť
OE, aby sa primárne pripojil k schránke cez môj účet a stiahol všetku poštu
cezeň? Všimol som si totiž, že on sa skutočne najprv pripojí cez manželkin a
stiahne všetku poštu. Až potom sa pripojí cez môj a služobný účet a už
samozrejme nestiahne nič. Takže Tvoj mail by vysvetľoval problém, že ak mail
prišiel cez manželkin účet, tak ho chce OE aj cezeň odoslať. Otázka teda je,
ako to spraviť, aby poštu OE stiahol cez môj účet. Pritom ten môj je
predvolený.

     Števo

----- Original Message -----
From: "Boženka Gogoľáková" <gogolakova na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 9:43 PM
Subject: Re: Zmena uctu pri odpovedi

Ahoj, Pišta,
mne sa to stáva tiež, ale je to tým sksktorého konta aktuálne sťahuješ
poštu. Napríklad stiahneš maily z manželkinho konta a stiahnu sa aj tvoje
maily. Treba tak pozrieť vždy odosielateľa.
Len mi je divné, že to vôbec prejde.
Ak mám totiž nastaveného zlého odosielatela, správy logicky neprejdú,
pretože smtp server je iný. Ale keď ho máte spoločný tak to pôjde.
No nič, treba si poštu sťahovať zo svojeho konta a ak nie, vždy pozrieť či
to je nastavené správne. Inak sa to zrejme nastaviť nedá.
Božka