Zmena uctu pri odpovedi

Úterý Květen 24 21:43:24 CEST 2005

Ahoj, Pišta,
mne sa to stáva tiež, ale je to tým sksktorého konta aktuálne sťahuješ
poštu. Napríklad stiahneš maily z manželkinho konta a stiahnu sa aj tvoje
maily. Treba tak pozrieť vždy odosielateľa.
Len mi je divné, že to vôbec prejde.
Ak mám totiž nastaveného zlého odosielatela, správy logicky neprejdú,
pretože smtp server je iný. Ale keď ho máte spoločný tak to pôjde.
No nič, treba si poštu sťahovať zo svojeho konta a ak nie, vždy pozrieť či
to je nastavené správne. Inak sa to zrejme nastaviť nedá.
Božka
----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 5:47 PM
Subject: Zmena uctu pri odpovedi

   Ahoj priatelia!

  Vedeli by ste mi niekto povedať, prečo OE odosiela odpovede na mail cez
iné účty než predvolený? V praxi to vyzerá tak, že mám v OE vytvorené asi 3
účty, cez ktoré môžem posielať a prijímať maili cez 3 rôzne adresy. Jedna je
moja, jedna manželkina a jedna služobná. No keď príde mail na moju adresu a
ja dám odpovedať, OE automaticky zmení hodnotu v položku "od" na inú adresu
než moju. Tak sa mi už viackrát stalo, že som napr. odpovedal na mail v
konferencii a ten sa mi vrátil späť. Až po čase som zbadal, že to preto,
lebo odišiel z manželkinej adresy. Dosť ma to štve, lebo ak píšem viac
mailov a zabudnem pri každom pozrieť políčko "od", často maili odídu z
nesprávnej adresy.
  Pred reinštaláciou Win sa mi v priečinku pošta na odoslanie pri názve
správy zobrazoval aj účet, cez ktorý správa odíde. Teraz mi to už neukazuje.
Neviete ako to nastaviť?

    S vďakou

    Štefan