Zmena uctu pri odpovedi

Antal nukab na nextra.sk
Úterý Květen 24 19:46:36 CEST 2005

Ahoj, Štefan.

Podobný problém mám aj ja. Písal som už o ňom v súvislosti s vytvorením
automatickej odpovede na niektoré e-maily.

Aj pri normálnej odpovedi na konkrétnu správu sa mi ako odosielateľ zaradí
vždy prvá adresa v zozname, ktorý je uložený podľa abecedy.

Vtedy mi nikto neodpovedal, zrejme sa to nedá upraviť.

Ak by niekto na Tvoju otázku odpovedal a poradil Ti, znamenalo by to, že
tým sa vyrieši aj môj problém. Inak som si už zvykol pri každej odpovedi
kontrolovať (vlastne nastavovať) odosielateľa.

Zdraví Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 24. máj 2005 17:47
Predmet: Zmena uctu pri odpovedi

   Ahoj priatelia!

  Vedeli by ste mi niekto povedať, prečo OE odosiela odpovede na mail cez
iné účty než predvolený? V praxi to vyzerá tak, že mám v OE vytvorené asi
3 účty, cez ktoré môžem posielať a prijímať maili cez 3 rôzne adresy.
Jedna je moja, jedna manželkina a jedna služobná. No keď príde mail na
moju adresu a ja dám odpovedať, OE automaticky zmení hodnotu v položku
"od" na inú adresu než moju. Tak sa mi už viackrát stalo, že som napr.
odpovedal na mail v konferencii a ten sa mi vrátil späť. Až po čase som
zbadal, že to preto, lebo odišiel z manželkinej adresy. Dosť ma to štve,
lebo ak píšem viac mailov a zabudnem pri každom pozrieť políčko "od",
často maili odídu z nesprávnej adresy.
  Pred reinštaláciou Win sa mi v priečinku pošta na odoslanie pri názve
správy zobrazoval aj účet, cez ktorý správa odíde. Teraz mi to už
neukazuje. Neviete ako to nastaviť?

    S vďakou

    Štefan