Neviem, co to je???

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Květen 24 19:29:46 CEST 2005

Hezký večer, nejdříve bych asi začal tímto: Co jste od doby, co se Vám
ta změna projevila instaloval do počítače? Na jaké stránky jste se
díval a co jste potvrzoval? Může to být trojský kůň, kterého ani NOD32
nemusí zachytit, ale i nevinná záležitost. Můžete si zkusit
přejmenovat extenzi Vámi divných souborů přejmenovat třeba na *.něco,
restartovat a potom se podívat, zda-li se vám tam neudělaly znovu. Pak
napište, co se stalo.
--
Mirek Vít
Skype: maildisk-line