Zmena uctu pri odpovedi

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Úterý Květen 24 19:15:18 CEST 2005

Hezký večer, moje odpověď zní: Používejte lepšího poštovního klienta,
který není děravý, je intuitivní, umí toho omnoho více, než všechny
Microsoftí těžkopádné pseudoaplikace. Sám používám k maximální
spokojenosti již déle jak dva roky The Bat! (netopýr) a mám po
problémech, spolupracuje i s antivirem NOD32.

Mirek Vít
Skype: maildisk-line
Oskar: 608 00 21 95
T-Mobile: 605 977 875