Zmena uctu pri odpovedi

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Úterý Květen 24 17:47:03 CEST 2005

   Ahoj priatelia!

  Vedeli by ste mi niekto povedať, prečo OE odosiela odpovede na mail cez iné účty než predvolený? V praxi to vyzerá tak, že mám v OE vytvorené asi 3 účty, cez ktoré môžem posielať a prijímať maili cez 3 rôzne adresy. Jedna je moja, jedna manželkina a jedna služobná. No keď príde mail na moju adresu a ja dám odpovedať, OE automaticky zmení hodnotu v položku "od" na inú adresu než moju. Tak sa mi už viackrát stalo, že som napr. odpovedal na mail v konferencii a ten sa mi vrátil späť. Až po čase som zbadal, že to preto, lebo odišiel z manželkinej adresy. Dosť ma to štve, lebo ak píšem viac mailov a zabudnem pri každom pozrieť políčko "od", často maili odídu z nesprávnej adresy.
  Pred reinštaláciou Win sa mi v priečinku pošta na odoslanie pri názve správy zobrazoval aj účet, cez ktorý správa odíde. Teraz mi to už neukazuje. Neviete ako to nastaviť?

    S vďakou

    Štefan