Dotaz ohledně vypínaní počítače

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Neděle Květen 22 19:37:31 CEST 2005

Přátelé,
obracím se na Vás s následujícím dotazem:
Nedávno jsem byl nucen na svém počítači reinstalovat systém Windows 98,
Druhé vydání, a to kvůli výměně harddisku. Po opětovné instalaci všech
potřebných programů se mi stalo, že počítač nelze standatrním způsobem
vypnout. místo aby se všechny programy při zadání příslušného povelu
"Vypnout" z nabídky Start ukončily, obrazovka sice zhasne, lépe řečeno
ztmavne, avšak počítač se úplně nevypne, takže je nutno jej restartovat,
poté spustit MS Dos, a teprve z tohoto prostředí počítač vypnout pomocí
příslušného tlačítka.
Můžete mi prosím někdo poradit, co se s tím dá dělat?
Předem děkuji za informaci a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš