Registrace

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Sobota Květen 21 18:06:31 CEST 2005

Hezký večer, vrací vás to proto, že jste už buďto zaregistrovaný, to
znamená, že máte svoje jméno a heslo, nebo proto, že zadáváte do pole
"jméno" 1. již existující přezdívku, kterou používá někdo jiný, 2.
používáte ve jménu nepovolené znaky. Zprovoznění Skype zvládla i moje
kamarádka, která počítačům vůbec nerozumí, zkuste si s tím hrát a
uvidíte, že se vám to povede. Chce to jen pozorně číst to, co na vás
program mluví. Mirek Vít