Re[2]: Kerio a otevírání stránek v Exploreru pod win XP?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Sobota Květen 21 12:46:59 CEST 2005

Ahoj! Problém je v tom, že když jej na hlavnim panelu potvrdim, mám jen ok, storno, nápovědu a myší vidim různé módy jestli blokovat vysoké útoky, střední a nízké. Kde se to tedy nastavuje? Zdraví a děkuje Marek Durila mailto:marekdurila na seznam.cz

--
S pozdravem,