Skipe

Josef Drabek drabek.jos na braillnet.cz
Sobota Květen 21 00:14:28 CEST 2005

Zdravím,
jakmile dostanete češtinu do Skype je nutné se zaregistrovat tzn. zvolit své
Skypejméno, heslo atd. Až pak se čeština v programu udrží a po opětovném
spuštění bude program v češtině.
Nevím, zda tuto volbu (registrace) najdete v menu, já jsem ji odkliknul přes
Jawskurzor.
To je má zkušenost.
J. Drábek

Prosimvás jak si nastavim češtinu pro skipe. Když tu češtinu spustim tak
jsou všechny položky nedostupné a když program skipe zavřu tak se mě to
vrátí naspět na angličtinu. Prosimvás poraďte mě jak nato jak si ten skipe
mám nastavit. Z velkým pozdravem David Novák. Předem děkuji za podrobný
postup.