Textaloud

Peter Vágner peter.v na djmarkus.sk
Pátek Květen 20 21:21:39 CEST 2005

nazdarte Fandovia a laco
Viete, som teraz úplne úprimný: ako prvá reakcia na tento lacou príspevok
bolo to, že som otvoril poznámkový blok a napísal som asi 3000 znakov ako
odpoveď na to, ako niekto verí radšej svojím spoluúčastníkom v konferencii a
radšej si počká, kým to niekoho nevyburcuje tak, ako teraz mňa. K odpovedi
na jeho otázku inak no comment.
Teraz vám dám linku na jeden skvelý vyhľadávač: http://www.google.sk neviete
prosím niekto, čo je to za linku? viete, nechce sa mi v momente otvárať okno
internet explorera.
Ak by ste ma niekto chceli skrytizovať, môžeme sa na túto tému baviť
súkromne.
PV

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, May 20, 2005 7:25 PM
Subject: RE: Textaloud

Soráč, ale nerozumiem. To čo si uviedol, je priami odkaz na stiahnutie?
Alebo sa ten plugin dá použiť iba tak, že si na nete a pošleš serveru súbor
v texte, nastavíš parametre a on ti ho vráti ako mp3? Ja hľadám niečo, čo mi
z textu urobí mp3, hoc i to wave je celkom dobré. Ale to mp3 mi spraví v
rámci môjho počítača, bez nutnosti byť na nete. Dikes za vysvetlenie - L