Odesilani posty v OE

Jaromír Vít jaromir.vit na volny.cz
Pátek Květen 20 13:13:11 CEST 2005

Hezký den, pan Drábek má bezdrátové připojení, více na www.unet.cz.
Chyba bude u SMTP serveru providera. Je ale též možné, že se serveru
nelíbí, tak, jako ostatním, odesílání exe souborů. To řeším tak, že ho
buďto spakuji, nebo přejmenuji extenzi z exe třeba na pexe. Do zprávy
pak napíšu, aby si soubor příjemce přejmenoval zpět. Zkuste to a když
to nepůjde, kontaktujte technickou podporu, může se i jednat o
vypadávání signálu. Mirek Vít