Textaloud

Honza danko na mujnet.info
Čtvrtek Květen 19 20:10:40 CEST 2005

Máš pravdu Laco, ale ti kdo používají hlas jsou v konci trávícího traktu,
protože Hlas neumí sapi 5 tím pádem je plugin k ničemu. Bylo by již na snadě
aby k Hlasu byla i potpora sapi5.
Ahoj Honza
----- Původní zpráva -----
Od: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odesláno: 19. května 2005 18:15
Předmět: RE: Textaloud

Ono ak chcete previesť text do mp3 tak je na to podstatne jednoduhší spôsob
pomocou pluginu do Winampu. Ten síce spraví z textu iba wave, ale to sa zase
pomocou iných programov poľahky prevedie do mp3. Napr. cdex dobre poslúži.
Príslušný plugin môžem na vyžiadanie poslať a žiaden Textalound  nie je
potreba. - L
Jo: Dokáže ten textalound i niečo iné?