Tadi

Peter Gombarik msp na chello.sk
Středa Květen 18 09:45:55 CEST 2005

No mam pocit, ze to nejde. Jedna sa v prvom rade o digitalny zaznamnik a
dijar. NO a preco sa poznamka neda priamo napisat, tak to fakt neviem. No,
ale skusim sa spitat a dam vediet.

From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, May 18, 2005 8:12 AM
Subject: RE: Tadi

From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Peter Gombarik
Sent: Tuesday, May 17, 2005 9:48 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky

Servus Laci,
Tak mal som tu moznost prave dnes a mozem povedat, ze je to celkom dobra
vec. Treba si len uvedomit, ze udalosti, ktore davas priamo do diara musis
nahrat a az potom nastavujes cas a datum. No a toto uz robis prave na
klavesnici k tomuto vyrobku. Klavesnicu vyuzijes hlavne pri vkladani
telefonneho cisla a mena pripadne aj e-mailovej adrese. Mne sa prave zda, ze
klavesnica je takmer neviuzita.
No a co sa tyka ceny? Tak mne sa zas nezda az tak uzasna, pretoze na tie
funkcie, ktore to ma je to dost malo. Samozrejme porovnavam neporovnatelne a
to s diarom pre vidiacich. No, ale zial, budeme si musiet zvykat. No ajtak
si myslim, ze je to vyborna pomocka napriklad pri cestovani, alebo robeni si
poznamok mimo pocitaca.

http://www.eset.sk

Daląí informace o konferenci Fanda