TV a radio priamo vo winampe http://winamptv.zapto.org

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Květen 18 08:15:58 CEST 2005

Píšeš, že to ide na Win2000 a Xp. Nevieš, čo staršie systémy? A upresni
prosím hoc na súkromný mail jak pre blba, čo to potrebujem mať k tv karte,
aby to šlo?
Dikes - L

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Peter Vágner
Sent: Tuesday, May 17, 2005 8:37 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: TV a radio priamo vo winampe http://winamptv.zapto.org

Ahojte fandovia,
Určite mnohí poznáte vysoký potenciál programu winamp. S pluginom, ktorý som
našiel tento týždeň si môžete dokonca vo winampe prehrávať za pomoci vašej
TV karty televízne vysielanie priamo v tomto skvele ovládatelnom programe aj
pre nás. Podporované sú prakticky všetky TV karty, pre ktoré existuje WDM
driver, či že v dnešnej dobe už asi naozaj všetky TV karty so software pod
windows 2000 a windows XP. Ak by karta aj nebola podporovaná, je možné sa
poobzerať po nejakých alternatívnych ovládačoch, dobrá stránka o týchto
veciach je napr. www.tvfreak.cz . Plugin v najnovších beta verziách ponúka
dokonca aj experimentálnu funkciu akéhosi rekordéra, tak s použitím vhodných
kodekov si dokonca už aj mi úplne nevidiaci môžeme zhotoviť video záznam
vysielania napr. pre nejakých priateľov, či iné účely.
Nechcem písať žiadne návody a postupy, ako tento plugin používať, lebo
všetko je podrobne a presne popísané na stránke, ako aj v dokumentácii, hoci
ale po anglicky, ale v 21 storočí snáď toto väčšina z nás prelúska :P Ja
plugin úspešne používam s kartov aver media avertv studio 303 a chodí k
spokojnosti. Ku konfigurácii snáď len jeden typ, ktorý som nikde nenašiel,
ale mne to pomohlo: ak si nebudete vedieť rady s obrazom, skúste na karte
settings kliknúť na tlačidlo defaults, nastavý to predvolené hodnoty
kontrastu, jasu a podobných záležitostí, ktoré si mimochodom môžete nastaviť
zvlášť pre každý kanál. Dobre mi funguje stereo, automatické ladenie,
dokonca aj rádio. Naladené stanice sa uložia do súborusúborov, ktoré je
normálne potom možné používať v playliste ako sme zvyknutí s mp3 skladbami.
Tak páni, skončilo sa, teda aspoň u mňa, nadávanie na neovládatelný software
od dodávateľov TV kariet.
Ak ste došli až sem, vedzte, že domovská stránka pluginu je
http://winamptv.zapto.org
Pozdravuje PV

http://www.eset.sk