Tadi

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Květen 18 08:12:01 CEST 2005

From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Peter Gombarik
Sent: Tuesday, May 17, 2005 9:48 PM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: Tadi

Servus Laci,
Tak mal som tu moznost prave dnes a mozem povedat, ze je to celkom dobra
vec. Treba si len uvedomit, ze udalosti, ktore davas priamo do diara musis
nahrat a az potom nastavujes cas a datum. No a toto uz robis prave na
klavesnici k tomuto vyrobku. Klavesnicu vyuzijes hlavne pri vkladani
telefonneho cisla a mena pripadne aj e-mailovej adrese. Mne sa prave zda, ze
klavesnica je takmer neviuzita.
No a co sa tyka ceny? Tak mne sa zas nezda az tak uzasna, pretoze na tie
funkcie, ktore to ma je to dost malo. Samozrejme porovnavam neporovnatelne a
to s diarom pre vidiacich. No, ale zial, budeme si musiet zvykat. No ajtak
si myslim, ze je to vyborna pomocka napriklad pri cestovani, alebo robeni si
poznamok mimo pocitaca.
Peter

Daląí informace o konferenci Fanda