Mp3-přehrávač?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 17 23:44:24 CEST 2005

Ahoj Přátelé!Mám dotaz:Koupil jsem si za 1999 mp3-přehrávač Sencor, který původně stál 2498 korun.Dostal jsem na něj, ale jedná se mi o toto:Má radio, má dálkové ovládání, baterku NiMH, na tuškové speciální nabíječku, 300 vteřin na Mp3 pamět resp. vyrovnávací paměť, na audio prý 120 vteřín, na wma 900 vteřín.Jedná se mi, jestli máte někdo zkušenosti se sencorem a jestli se Vám tyto parametry zdají nedostatečné. Prý na baterie vydrží až 18 hodin, povrch je snad z nějakého kovu nebo hliníku.Kdybyjste poétřebovali rozšiřující inforrmace na rozhodnutí, prosím dejte mi vědět, protože do 14. dnů jej mohu vrátit.Zdraví a děkuje   Mareki Duirila