Tadi

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Květen 17 20:50:36 CEST 2005

Hm: Má zaujímavú cenu, len by ma zaujímalo ako sa tam vkladajú údaje. Na to,
aby sa na tom dalo písať ako na klávesnici počítača je to moc malé... Videl
to už niekto? Docela dobrý Diár je napr. v Gynovi, no ten má nepomerne
vyššiu cenu a pohodlne sa na ňom píše na braill. klávesnici. - L

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Peter Gombarik
Sent: Tuesday, May 17, 2005 11:26 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Tadi

Zdravím fandovia,
Chcem sa spítať predovšetkým Českých kolegov, či už počuli a či už aj v
čechác sa predáva tento produkt. Jedná sa o prenosný dijár. Viac sa dočítate
na stránkach:
www.tyflocomp.sk,
Zaujmalo by ma, či je aj iná alternatíva hlavne prenosného dijára. Možno v
Čechách funguje aj niečo iné. Inak myslím, že celkom dobrá vec.

http://www.eset.sk