zopar pripomienok

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Úterý Květen 17 16:47:37 CEST 2005

Ahoj!No, abych vše uvedl na pravou míru, bohužel pár mailů se mi nepovedlo, ale je to bohužel tím, že neumim nastavit The bat, abych mohl řádkovat, resp, vždy musim ručně nastavovat prostý text-editor windows, protože jinak ani enter ani shift enter nefunguje a občas to bohužel zapomenu. Ptal jsem se již několkikrát, ale žádná odpověd, takže bohužel s tím nic zatim nezmohu. Zdraví a děkuje za pochopení   Marek Durila mailto:marekdurila na seznam.cz

--
S pozdravem,