Nevidiaci hacker blokoval telekomunikacie

Peter Gombarik msp na chello.sk
Pondělí Květen 16 23:10:44 CEST 2005

Servus,
Nie, myslím si, že niekedy preposlať článoček, ktorý sa možno len teoreticky
dotýka počítačov a nevidiacich nieje až tak zlé. Možno niekomu sa Itnews zdá
ako bulvár, ale niekedy aj tam dokážu byť celkom zaújmavé článočky a navyše
vela krát sa stáva, že od nich preberajú články aj iné serveri ako Žive.sk,
alebo Žive.cz. Veď predsa nieje život len o vážnych veciach, alebo hej?

S prianím pekných a hlavne veselích dní sa lúči Peter

----- Original Message -----
From: "Peter Nedorost" <peter.nedorost na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 16, 2005 7:44 PM
Subject: Re: Nevidiaci hacker blokoval telekomunikacie

Ahojte,
teraz to prosím nikto neberte tak, že podripujem, no patria sem články
takýchto serverov? Aj toto je z Itnews, predsa kto chce, môže si Zive,
Itnews a podobné veci sám prihlásiť. Nehovorím, že keď ide o naozaj
zaujímavú vec (recenziu na program, či nejaký typ na operačný systém),
nemalo by sa to do konferencie poslať. Predsa nemôže každý odoberať desiatky
spravodajov, to by sa zbláznil. Ale takýto "bulvár"?
PS: Napr. včera bol v Sme článok otom, že číňania už nepíšu zamilované
listy, že to zanich robí akýsi populárny software, ktorý používa už x ľudí.
Mám to sem preposlať? O počítačoch to tiež je. :-))

Ale neber to Peťo tak, že je to špeciálne na tento článok, ide mi skôr oto,
či je možné posielať sem takéto veci no vo väčšom počte, alebo je lepšie sa
zamyslieť, či to niekomu reálne aj na niečo bude, veď podobných vecí je plný
internet.