Internet po novom

Peter Gombarik msp na chello.sk
Pondělí Květen 16 23:06:45 CEST 2005

Zdravím,
Tak sorry, ale nikde som sa už nedopátral po danom článočku, ale myslím, že
nech je to tak, alebo onak, tak je na každom užívatelovi ako na danú správu
zareaguje. Ak by to aj bola pravda, tak myslím, že o tom budeme ešte počuť a
ak nie, tak to zakape tak ako to aj vzniklo. Mne sa zdalo, že tento spôsob
bez ohladu nato, či je, alebo nieje reálny by bol celkom zaújmaví. No a
nakoniec som velmi rád, že niektorý z vás dokázali reagovať a možno tomu
celému neuverili tak akoja. No, ale vyčkajme času a možno sa budeme čudovať
ďalej. Veď keď niekto povedal, že bude internet cez elektrickú sieť, tak sme
tomu tiež nechceli veriť.
Pekný deň praje Peter

----- Original Message -----
From: "Pasz" <pasz na silesnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, May 16, 2005 10:30 PM
Subject: RE: Re[6]: Internet po novom

Dobrý večer,
Původní příspěvek jsem bral od začátku jako omylem přeposlaný aprílový
článek nějakého vtipálka.
Nechám teoretických úvah. Pouze na okraj - plynové rozvody se již dlouhou
dobu dělají z plastových hadic. Totéž platí pro vodovodní síť. Tím nemyslím
rozvody v domech. Snad přenášené médium by něco mohlo vodit, ale.....
Zdravím Jirka Pasz