zopar pripomienok

Karel Břinda brindakarelml na centrum.cz
Pondělí Květen 16 16:35:47 CEST 2005

Dobrý den,

to, co jste napsal, je pravda, chyba není na vaší straně. Kvůli menším technickým problémům se všechny e-maily ukládaly do fronty a začaly odesílat teprve po restartu serveru. Omlouváme se za způsobené problémy a doufáme, že se budou v budoucnu opakovat minimálně.

Karel Břinda
Centrum TEREZA