zopar pripomienok

Peter Gombarik msp na chello.sk
Pondělí Květen 16 15:53:57 CEST 2005

Zdravím fandovia,
Rád by som sa informoval v prvom rade, či je nejaký problém s konferenciou.
Jednoducho ak posielam noví príspevok, tak ten o novom pripojeni k netu
prišiel až na druhý deň. Mám ja niečo zle nastavené, alebo je to chyba
konferencie?
V druhom rade by som chcel požiadať hlavne Marka Durilu, aby písal e-maili
trochu zrozumitelne. Napríklad tak, že ak na e-mail od niekoho odpovedá, tak
aby aspoň vynechal nejaký ten riadok pri odpovedi a nie všetko naplácal na
seba. To isté aj pri písaní e-mailov, kde uvádza viacero bodov. Veď hádam
nieje až tak zložité po každom uvedenom bode stlačiť enter, aby každý vedel,
že to už je niečo iné. Veď keď sa na to pozrie človek, ktorý trochu vidí
musí mať z toho totálny chaos, alebo si len jednoducho povzdychne a povie,
že to je fakt len hrubý text a žiadne ani len to základné formátovanie
chalan nepozná.
No a na záver, na konci e-mailu máš akési nezmysli, tak skús stým niečo
spraviť. Možno to, ale číta nezmysli len mne, tak to druhým nevadí.
Ospravedlňujem sa za trochu dlhší e-mail, ale ak tu čítam viacero e-mailov,
tak by sme mohli trochu dbať aj nato, že to bude čítať niekto iný. Aj ja sa
vopred ospravedlňujem za pravopis, je to hrúúúúza.
S pozdravom Peter