Tv karty

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Květen 13 03:13:36 CEST 2005

Nejlepší je rozhodně pořizovat si TV karty externí s USB připojením, ty
chodí rozhodně lépe než ty vestavěné přímo do příslušného slotu počítače.
Jeden můj kamarád má takovou interní TV kartu k dispozici (sehnal ji zhruba
za 1 500 Kč a chodí mu výborně. Dobrý den! Trochu si odporujete, nejdříve o externích kartách, které jsou dobré pro notebooky, ale do stolního PC jedině kartu přidat dovnitř bedny, např. PC-Pinnacle TV Pro. Měl jsem původně WinFast, ale ten neni dobře ovladatelný. Zdraví   Marek Durila