outlook express (trideni posty)

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Pátek Květen 13 10:57:44 CEST 2005

Zdravim,

> Už delší dobu zkouším nově příchozí maily nasměrovat do vytvořených
> adresářů, ale asi dělám něco špatně.
Pomohlo by naznacit, CO delate. (jakym zpusobeme nastavujete...)

Postup jak vytvorit jednoduchy filtr (pro přesun všeho ode mě
(mz_konference na centrum.cz do složky "milanz"):
1. Alt+N (Nástroje) - R (pravidla pro zprávy) - O (pošta)
2. Alt+P - Výběr podmínek pro pravidlo
   * šipkama a mezerníkem zvolit (např. Kde řádek od obsahuje osoby)
3. Alt+A - Výběr akce pravidla
   * šipkama a mezerníkem zvolit (např. Přesunout do určité složky)
3. Alt+O - popis pravidla
   * _šipkou_ nahoru/dolu se pohybujeme po položkách, které je třeba
nastavit)
   * Enter po výběru položky (v mém případě - "obsahuje osoby" -> napsat
emailovou adresu (mz_konference na centrum.cz) -> Alt+P (přidat) -> Enter
pro dokončení (vrátíme se tímk na popis pravidla)
   * šipkou doprava vybereme další položku (u mě "Určené") -> vyberem
složky (milanz; musí být předem vytvořena)
4. Alt+N - název pravidla - např. milanz-fanda

Popisoval jsem na OtlakExpres 6. teoreticky by mělo fungovat. Zkuste
trochu experimentovat.

Milanz